Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах

ПРАВО НА ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАЮТЬ УЧНІ:

  • які за станом здоров'я не можуть відвідувати навчальний заклад;
  • яким необхідно пройти лікування у лікувальному закладі більше одного місяця;
  • які не встигають протягом двох років навчання у школі І ступеня;
  • які потребують корекції фізичного та (або) розумового (психічного) розвитку.

ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Є:

  • витяг обласної ПМПК чи довідки ЛКК зі вказаним захворюванням;
  • заяви батьків або осіб, що їх замінюють з проханням забезпечити індивідуальну форму навчання для їхньої дитини (додаток 1);
  • клопотання до відділу освіти, молоді та спорту РДА про організацію індивідуального навчання (додаток 2);
  • свідоцтво про народження дитини;
  • якщо дитина з інвалідністю: копія інвалідності та копія форми реабілітації інвалідів;
  • погодження (наказ) відділу освіти, молоді та спорту РДА про організацію індивідуальної форми навчання;
  • наказ директора навчального закладу ( з розподілом годин), (додаток 3);
  • навчальні плани затверджені директором школи та погоджені відділом освіти;
  • розклад уроків погоджений батьками та затверджений директором навчального закладу.

Додаток 1

Зразок заяви батьків

Директору

КЗ «Гурівський ліцей Гурівської сільської ради»

Гармасару С.П,

Іванченка Івана Івановича

с. Гурівка, в.Миру,15

(№ телефону ________)

Заява

Прошу зарахувати мого сина Іванченка Миколу Івановича 2015 р.н. на індивідуальну форму навчання з 01.09.2024 по 03.06.2024 року відповідно до рішення довідки від _____ №_____ .

До заяви додаю документи: витягу/довідки ; кс. свідоцтва про народження дитини; кс. посвідчення про інвалідність (якщо дитина з інвалідністю); кс. програми реабілітації інваліда (якщо дитина з інвалідністю),

Відповідальність за збереження життя та здоров’я дитини під час навчально-виховного процесу беру на себе. Заняття з моїм сином прошу проводити вдома.

(підпис) Іванчекно І.І.

Пояснення: індивідуальна форма навчання передбачає навчальний процес вдома, тому діти не повинні знаходитись в класному середовищі, окрім шкільних, позакласних та масових заходів.

КІЛЬКІСТЬ ГОДИН

Кількість годин для організації індивідуального навчання відповідно до кількості предметів інваріантної частини навчального плану визначається наказом директора та затверджується відповідним органом управління освітою (згідно з довідкою ЛКК): 1-4-ті класи - 5 годин на тиждень на кожного учня; 5-9-ті класи - 8 годин на тиждень на кожного учня; 10-12-ті класи - 12 годин на тиждень на кожного учня за умови виконання вимог Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти. Кількість годин для організації індивідуального навчання учнів, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, відповідно до кількості предметів інваріантної складової навчального плану за умови виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти та Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, визначається наказом директора навчального закладу, затверджується відповідним органом управління освітою і становить (згідно з довідкою ПМПК): 1-4-і кл. - 10 год. на тиждень на кожного учня; 5-9-і кл. - 14 год. на тиждень на кожного учня; 10-12-і кл. - 16 год. на тиждень на кожного учня.

КІЛЬКІСТЬ ГОДИН ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ВІДПОВІДНО ДО КІЛЬКОСТІ ПРЕДМЕТІВ ІНВАРІАНТНОЇ ЧАСТИНИ НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ НАКАЗОМ ДИРЕКТОРА ТА ЗАТВЕРДЖУЄТЬСЯ ВІДПОВІДНИМ ОРГАНОМ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ (ЗГІДНО З ДОВІДКОЮ ЛКК):

  • 1-4-ті класи - 5 годин на тиждень на кожного учня;
  • 5-9-ті класи - 8 годин на тиждень на кожного учня;
  • 10-12-ті класи - 12 годин на тиждень на кожного учня за умови виконання вимог

Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.

Кількість годин для організації індивідуального навчання учнів, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, відповідно до кількості предметів інваріантної складової навчального плану за умови виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти та Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, визначається наказом директора навчального закладу, затверджується відповідним органом управління освітою і становить (згідно з довідкою ПМПК):

  • 1-4-і кл. - 10 год. на тиждень на кожного учня;
  • 5-9-і кл. - 14 год. на тиждень на кожного учня;
  • 10-12-і кл. - 16 год. на тиждень на кожного учня.

Інформацію взято:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0184-16#Text

Кiлькiсть переглядiв: 15

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.